Tävling februari 2010

Skisstävling februari 2010

Gör en layout eller ett kort efter denna skiss,

och var med och tävla om ett presentkort hos Nettans Scrapbooking4you på 250kr.

Du får vända och vrida på skissen om du vill, men man ska kunna se att du inspirerats av skissen i allafall.

Tolka den som du själv vill, det behöver alltså  inte vara en exakt kopia efter detta, utan du tolkar den fritt.

Jag vil ha ditt/dina tävlingsbidrag senast den 28/2 kl 23.59

Skicka ditt bidrag  till min mail nettan@scrapbooking4you.se så kommer jag att ladda upp den här i bloggen så fort jag har möjlighet.

Du får alltså skicka in fler än ett bidrag om du vill det – så skapa nu allt vad du hinner så kanske du kan tävla med fler än ett alster denna månad.

Du har ju alltså möjlighet att vinna ett presentkort på 250kr på Nettans Scrapbooking4you.

Vi fortsätter så klart med kommentarstävlingen också.

Skriver du en kommentar i ett inlägg så har du en lott, skriver du 10 kommentarer så har du 10 lotter.

Vinnaren får ett presentkort på 100kr i vår webshop/butik i Vännäs.

Lycka till!

Kram Anette

Single Post Navigation

14 thoughts on “Tävling februari 2010

  1. Vilken fin skiss, här ska skapas 🙂
    (Tänkte bara säga att bidrag nr 18 finns inte under kategorin ”Tävlingsbidrag januari 2010”, bidraget är okategoriserat.)

  2. Roligt med början på månaden och en ny skiss!!!! Kram

  3. Snygg skiss=)

  4. Åh vilken härlig skiss! Nu kanske man kan vara ute i lite bättre tid denna månad 🙂

  5. Tina Westrin on said:

    Du har verkligen kommit på det där med att göra skisser! Denna kan det ju bli riktigt häftiga alster av! 🙂

  6. Vilken fin skiss! Den gav verkligen mycket inspiration =)

  7. Vilken kul skiss.Den tror jag nog att jag kanske ska kunna hitta inspiration och kanske,kanske så blir det ett litet bidrag till tävling också.

  8. Vilken härlig skiss! Fick genast en ide hur ett kort kan bli till. Kanske att jag skickar bidraget till dej….

  9. Ååååå men vännen, vilken otroligt vacker skiss! Vad duktig du är på att rita! 😀
    Jag önskar jag kunde det med.
    Kramar från Lena

  10. Då passar jag genast på att skriva en kommentar så får vi se om jag vinner något!

    Ska försöka delta i utmaningen/tävlingen också!

    La Vikinga

  11. Härlig skiss. Tänk, tänk om man skulle kunna få iväg ett bidrag, men jag vet inte alls var månaden tar vägen, den går för fort.. 😉
    Kramen.

  12. Hej hopp! Jag mailade in mitt bidrag i förrgår eller om det var igår. Väntar spänt på att få se det i bloggen… Har det kommit fram?

    En helt underbar skiss! Har gjort 1 LO av den idag. Men blev så där nöjd så det blir inget bidrag. Det är så svårt att scrappa ”kill-igt” tycker jag 😦 Iaf när man inte vill ha det romantiskt på köpet…

  13. Rolig och lite annorlunda skiss, fick fundera ett tag innan jag gjorde mitt bidrag.

Kommentera

