En låda med Kärlek

Jag har gjort en låda med Kärlek. Till själva lådan har jag använt röd cardstock. Det mönstrade pappret är de underbara pappren från Scribble & Scrabble. Till den stansade borden har jag använt Martha Stewart.  Ordet Kärlek är thickers och knoppen är Tim Holtz Hitch Fasteners.

På locket är det blommor och blader i olika former. Jag har hängt dit ett hjärta i en bit pärlfloss, jag ville såklart  ha med ett hjärta på en låda med kärlek. Till sist stickles på blommorna.

Denna tror jag att jag ska fylla med något kärleksfullt och ge min man på lördag då vi firar bröllopsdag. Jag får hitta på något bra, vet inte rikitgt vad än. Det är ju några dagar kvar. Ha det gott!!

Kram Carina

 

Single Post Navigation

7 thoughts on “En låda med Kärlek

  1. Jättesnygg låda.Visst är det härligt med kärlek i livet…

  2. Jättefin låda i underbara färger och vackra dekorationer.

  3. det är han väl värd… =)

    Undrar vad för pyssligt du får… 😉

  4. Superfint Carina! Du är helt suverän på lådor! 🙂

  5. Vilken ljuvlig låda du har skapat.
    Han lär bli väldans glad över denna gåva 🙂

  6. Supersnygg låda! Grattis på bröllopsdagen! 🙂

  7. Den är bedårande!!! Blomsterarragemanget är WOW 🙂 🙂
    Kramen.

Kommentera

