Längtar till sommaren

Nu när det varit så kallt kan man inget annat än längta till sommaren. När jag gjorde denna layout hade vi minus 34 grader på morgonen. Jag är ingen vintermänniska. Hittade då detta kort som jag tänkte jag skulle göra en layout efter månadens skiss. Jag har använt Bo Bunnys underbara papper till bakgrunden. Det papper som är orange vet jag inte vad det är, hittade det i min spill låda. Det bruna under fotografiet är  från Basic Grey. Ordet party är ett par limegröna Thickers.  Fjärilarna nere i högra hörnet på kortet klippte jag från ett papper. Med  3D kuddar under vingarna ser det nästan ut som om dom ska flyga iväg. Sedan lite stickles på vingarna, jag har använt waterfall.

Jag får önska er en trevlig helg och jag hoppas sommaren kommer snart så man kan sitta på altanen.  Kramar Carina

Single Post Navigation

3 thoughts on “Längtar till sommaren

  1. Din snygga LO gör att man längtar ännu mer.

  2. Ja nog längtar man till sommaren allt.Är väldigt less på all kyla och snö.

  3. Härligt papper du hittat i spill lådan, en sådan låda skulle man ha.. 😉
    Jätte fin LO, snittsig modell 😉
    Kramen.

Kommentera

