Bröllopskyssen

I lördags på den suveräna träffen hos Nettans i deras nya lokaler fick
jag detta papper av Anette.
Jag visste på en gång vilket foto jag ville använda, problemet var att
det låg här hemma…
Men väl hemma igen så tog jag itu med projektet. ;o)

Fotot är från min och makens bröllop sommaren 2008. Det är den
traditionella ”kyssen” som ni ser. ;o)

Jag har använt mig av Primas blommor. I hinken de ligger i finns även
zig-zag banden och de stora blingstenarna. Man fick MYCKET för
pengarna. =o)
Det lilla hjärtat har jag gjort genom att först klippa ut ett hjärt i
vanligt kopieringspapper som jag sen la på fotot och satte fast
blingstenarna runt. Det är Kaiser Craft’s blingstenar.
Sen har jag använt det superba limmet från ?? Strong & Precise glue,
lite gluedots och dubbelhäftande tejp.

Lo:n är tittellös för jag tycker att fotot talar liksom för sig
själv…. Datumet hoppas jag att jag minns ändå, även om jag ibland
måste dubbelkolla mig själv genom att titta i vigselringen…. ;o)

Ha det gott kära bloggvänner!

Kram
DT Erika

Detsamma till dig älskade DT mamma!!

Kram
Erika

Single Post Navigation

8 thoughts on “Bröllopskyssen

  1. Superläckert Erika!

  2. Jättesnygg lo!Man blir nästan sugen på att gifta om sig-bara för att det är så himla mysigt.Men det skulle vara med samma man isåfall=mannen i mitt liv!

  3. Inkidos papper är verkligen ljuvliga och din layout är jättevacker 🙂

    Anette! Vill tacka för supersnabb leverans som jag önskade 🙂 Jag är jätteglad och tacksam!
    Kram
    Elisabeth

  4. Vilken underbar LO Erika!

    Kram
    Lotta

  5. Helt underbar bild på er två! Layouten var också fin… ;o) Lika kul som alltid var det att träffa dig i helgen, har du provat några reflexvästar än?? Ha det gott därborta i obygden… 😉

  6. Tack för alla fina kommentarer!

    Carina. Här hemma är det barnen som har reflexvästar och de är GARANTERAT för små. Tror inte jag skulle få så många ”kunder” då….

    Kram
    Erika

  7. Åh så underbart foto på en lika fin Lo!! 🙂
    Fantastiskt vackert!!
    Kram Lena

  8. Jättefin LO, Erica 🙂 Fin effekt med blingstenarna runt om.
    Kram.

Kommentera

