Grattis kort

Fick ett vackert DT paket av Nettan och jag satte igång och skapade så fort jag fick det i mina händer. Denna gång blev det ett grattis kort.

 Denna gång har jag inte använt så mycket dekorationer på kortet då papperet hade så otroligt vackra blommor. Därför använde jag bara halvpärlor och brads. Grattiset är stämplat på vitt cardstock och för att det skulle passa bättre med mönster papperet färgade jag in det med Distress ink antiqe linen och chalkade kanterna.

Materialtet jag använt är:

Cardstock

Mönster papper från Prima Marketing

Brads

Pearls

Chalk

 Distress ink

Kram DT Lotta

Single Post Navigation

4 thoughts on “Grattis kort

  1. Åh så himla vackert!Du är så otroligt bra på att skapa.
    Kram på dig!!!

  2. Wow så vackert kort!! &
    Vilket ljuvligt papper!! 🙂
    Kram Lena

  3. Vilket vackert kort.
    Kram Anette

  4. Vem älskar inte detta papper 😉 väldigt snyggt kort.
    Kram till dej.

Kommentera

