Grattiskort i glittrande blått

Erika fick lite härliga Best Creation papper i glittrande blått då hon kom på vår premiärpysseldag den 13 mars, för att inviga våra nya  lokaler.

Det tog minsann inte lång tid alls innan hon kom och gav mig detta kort i handen, klippt och klistrat och klart liksom.

Jag blev mäkta imponerad för själv hade jag inte ens uppfattat att hon hunnit få fram sina pysselsaker eftersom hon nyss hade kommit till platsen.

Så jag lovar att denna kvinna skapat detta underbara kort på rekordtid, Vi snackar Guinnessrekord varning här alltså 😉

Visst är det läckert, man blir glad av att se på det 🙂

Det kommer att bli ett glatt litet barn som får denna på sin födelsedag.

Tusen tack Erika för att du visat mig att man kan skapa nåt så fantastiskt på noll komma tre sekunder.

Nästa gång vi ses Erika så har jag en kontrollant från Guinnessrekordbok på plats med tidtagaruret i högsta hugg för att du ska få skapa historia inom grenen ”scrappa snyggt och snabbt” 😉

Kram Anette

Single Post Navigation

4 thoughts on “Grattiskort i glittrande blått

  1. Superhäftigt!Visst är dessa papper för underbara….
    kram på dig!

  2. Vilket härligt kort, färgglatt och en ljuvlig blå färg!! 🙂
    Kram Lena

  3. Glatt kort 🙂 Tänk om man vore så snabb 😉
    Kramar.

  4. Pingback: Vinnare i mars månad « Scrapbooking4you

Kommentera

