Ett kort till en vän.

När man har underbara vänner är är det aldrig fel att visa dem sin uppskattning med ett kort.

På detta kort har jag stansat ut en bakgrund i cardstock med en Martha Stewart punch, därefter vevade jag  mönster papperet genom wellpappmaskinen för att få lite extra effekt.  Stämpeln har jag borstat på med perfekt pearl, det ger en skimmrande effekt vilket inte syns så bra på fotot, men det blir väldigt snyggt. Gillar verkligen de nya blommorna som Nettan fått hem men jag ville ge blomman lite mer liv och snurrade garn mellan de båda blommorna.

Material:

Cardstock

Mönsterpapper

Band

Garn

Blommor

Brad

Chalk dark moss

Stämpel

Stämpeldyna

Perfect pearl

Martha Stewart punch

Wellpappmaskin

Kram DT Lotta

Single Post Navigation

5 thoughts on “Ett kort till en vän.

  1. Så snyggt!Jag bara älskar den fina Martha Stewart stansen.Tur att jag har köpt mig en också.Det är verkligen tur att man har bra vänner omkring sig.
    Stor kram till dig!

  2. Vackert kort, och vilken underbar blomma!! 🙂 Kram Lena

  3. Vänner växer inte på träd…
    Det är viktigt att visa uppskattning när man har lyckan att få uppleva äkta vänskap. Älskar blomman och ja… hela kortet.
    Pysselkram Jenny.

  4. Snyggt kort 🙂 Ja, vad skulle man göra utan vänner, inte mycke antar jag.
    Kram.

  5. Denna stämpel är helt underbar, har precis upptäckt den… Snyggt kort!!! ;o)

Kommentera

