Shoppingväska att skryta med på affärerna

Nu ska jag med glädje visa er något riktigt häftigt.

Vårens snyggaste modeväska återfinns i Knaften, Lycksele, för den har Erika gjort lagom till vårshoppingen 😉

Väskan är så otroligt läcker tycker jag, och det är extra roligt att få se Erika skapa i såna här färger 🙂

Material till denna snygga shoppingväska är:

Bo Bunnys mönstrade papper Jazmyne Mist,

Enfärgad rosa cardstock,

Lila sidenband runtom väskan,

Fantastiska blommor från Prima Marketing,

Utstansade löv med Quickutz dies

I mitten på blommorna finns det halvpärlor från Reprint

Med denna väska så kommer shoppingen att bli ännu roligare, så shoppa på nui vår Erika!

Tack för besöket i bloggen,och varmt välkommen åter.

Kram Anette

Single Post Navigation

2 thoughts on “Shoppingväska att skryta med på affärerna

  1. Så himla häftig !En sån skulle jag vilja ha med mig när jag shoppar.Verkligen superfin!
    Kram på dig!

  2. Superfin väska! Härliga färger=)

    Kram

Kommentera

