Bröllopsbox

Har altrat en box med bröllopstema. Själva boxen hade jag hemma i mitt pysselförråd, men Anette har flera olika boxar som man kan altra i shopen.

Jag har använt mig av mönsterpapper från Graphic 45 Tender Missives som jag klätt hela boxen med. Bilden kommer från mönsterpapperet Sweet Heart of Mine, det är tyvärr slut i shopen, men jag kan i stället rekomendera Die-Cit Frames i samma serie där det finns liknande bilder. Själva boxen och bilden är chalkad med chestnut roan. Dekorationerna är metall dekorationer, garn, brads och blommor från Prima Marketing.

Kram DT Lotta

Single Post Navigation

2 thoughts on “Bröllopsbox

  1. Jättesnygg!Du är ju för suverän på allt vad lådor heter.Alltid kommer det en ny superidè ploppande från dig.Kram på dig min vän!

  2. Vilken underbart snygg box du har gjort.
    Jag diggar den 🙂
    Kram Anette

Kommentera

