En till korg till en vän

Jag har gjort en korg till som en vän ska få i Porjus. Pappret jag använt är återigen Primas härliga papper. Till handtaget Martha Stewart  bårdpunch och ett band som jag distressat med Walnut Stain för att få en annan färg. Den stora blomman är en Innoscence-wedding pearls  och nedanför hänger ett pärlband.

Den lilla blomman bredvid är en Innoscence-honeysuckle. De andra blommor är Reprint och i dessa har jag satt en brads. Stämpeln är lånad, jag tycker texten är så bra.

Hoppas ni har en härlig påsk!

Kramar Dt Carina

 

Single Post Navigation

4 thoughts on “En till korg till en vän

  1. Jättesnygg korg.Och jag kan lova att den är ännu finare på riktigt.

  2. Kan bara säga WOOOW!!! Sååå snyggt & vackert!

  3. Vilken snygg och vacker korg.

  4. Wow vad snyggt!

Kommentera

