En låda

Jag har gjort en rund låda där jag använt mig av Spellbinders till lock och botten. Själva lådan är gjord i brun cardstock och på locket papper från Graphic45. Bilden har jag klippt ut från ett pappersset  . Blommorna på sidan av bilden har jag gjort av tre stycken som jag lagt ihop. Sprayade glimmermist på dessa (är så glad att jag kan använda dessa då de inte har någon doft!!). Rosor och rosenknoppar har jag också använt, dessa är också ”mistade”. Texten ”Du är en ängel ” har jag skrivit ut på datorn, skrapat med edge sharper och ”mistat” även denna. Say it in Pearls and roses corner-pewter har jag också på locket. Och så stickles på det mesta såklart!

Runt lådan har jag ett band som är cremefärgat. Jag har använt samma blommor som på locket men delat dom på mitten och lagt dom på kanten med rosor och rosenknoppar.

Det var min runda låda. Ha en trevlig dag!

Kramar Dt Carina

Single Post Navigation

5 thoughts on “En låda

  1. Den är så vacker.
    Jag har ju fått se den i verkligheten, och den är ännu finare då 🙂
    Kram Anette

  2. Superfin Carina! Du är helt suverän! 🙂
    Kram Annica H

  3. Den är så himla snygg – live också =)

  4. Hejsan
    Vilken fin ask.
    Nu börjar det klia i fingrarna igen 🙂

  5. Superfin ask. Bara njuter när jag tittar på den.

Kommentera

