X-Games

När jag fick pappren och dekorationerna från Nettan så måste jag erkänna att det kändes som en stor utmaning för mig. Det var andra färger än de jag brukar använda. (Jag älskar blått så det är en färg jag gärna använder mig av.)

Men efter att ha vridit och vänt på dem en stund så kände jag att jag ville göra något ”tufft” av dem. Så jag letade fram dessa bilder på vår son och hans kusin från 2007. Temat kommer ifrån att jag och maken satt och slötittade på just X-Games på tv:n en kväll. Det ser ju faktiskt ut som om kusinen tränar inför dessa spel.

 

Jag har använt mig av:

Bazzill cardstock ”Vintage” (canvas), White (canvas),  röd (slät).

Dreamstreet Papers Urban ink – High Voltage och Hard Steel

Bling stenar

Tiger charm (Skotern är ju en Artic CAT så jag tyckte den passade här)

Snöflingorna har jag gjort med mina punchar.

Quickutz Diesel grand alfabetet. X:et har jag skurit ut själv i den röda cardstocken.

Ha det gott kära bloggvänner!

Kram

DT Erika

Single Post Navigation

3 thoughts on “X-Games

  1. Wow vilken häftig Lo.Nu vet du ju ialllafall vad din son vill ha i present när han blir större.Så det kanske verkligen blir xgames nästa för honom man ska nämligen aldrig säga aldrig.
    Kram Catharina

  2. Vilken härlig layout! Liv och rörelse! Snyggt med cirklarna! 🙂
    Kram Annica H

  3. Så cool den är!!! 🙂
    Kram Anette

Kommentera

