Grattiskort i rosa

Fick ett materialpaket av Nettan och detta visade sig bli en riktig utmaning för mig. Som ni redan vet så skapar jag ju mest med bruna nyanser. Här är mitt första alster av detta paket.

Kortbasen är gjord av cardstock, framsidan har jag klätt med det prickiga papperet från  Bobunny och för att spara lite papper så skar jag ut den del som är under det rosa papperet, på så sätt fick jag en bit som jag kunde stansa med en stans från Martha Stewart. Det rosa papperet är DSP Secret Garden – Mary’s Journal . Texten är stämplad med Distress ink Tumbled glas, dekorationerna jag använt är Rosor, Band,  Stickles och ljusblå hjärtpins.

Kram DT Lotta

Single Post Navigation

4 thoughts on “Grattiskort i rosa

  1. Supsesnyggt!
    Du klarade ju av denna utmaning med bravur vännen. 😉
    Kram Anette

  2. Wow vilket snyggt kort!Det är verkligen ovanligt att se dig skapa med dessa färger.Det blev ju så snyggt.Du ser där ibland är det kul att utmana sig själv lite.det ju fantastiskt bra denna gång.ser verkligen framemot fler av dina utmaningar;)
    Kram catharina

  3. Annica H on said:

    Så sött! Du ser! Även du och jag kan skapa med rosa! 😉
    Kram Annica H

  4. Javiist Annicka, men det tar emot. 🙂 Nej, vissa rosafäger tycker jag faktiskt kan vara riktigt fina och sen beror det ju på vilka andra färger man använder till.

Kommentera

