Vinhållare

I butiken i Vännäsby finns det att köpa vinhållare, de passar utmärkt att altra dem och de är perfekta presenter.

Jag har klätt burken med mönsterpapper  från Dream Street Paper  Rue – Beau, chalkade sedan kanterna med  Chestnut roan. Virade bandet  Ribbon lace braided rose mocha runt hela burken.

Eftersom papperet inte räckte hela vägen runt gjorde jag ett band av cardstock och stansade med Martha Stewart doily lace stans, men det går att använda vilken kantstans som helst och Nettan har en massa vackra stansar i sin shop.

Stansade ut ordet vin som jag fäste på en mörkare del cardstock för att få ordet att synas bättre och satte stickles platinum runt kanten. Dekorerade sen med en metallblomma och sen en stor ros.

Kram DT Lotta

Single Post Navigation

5 thoughts on “Vinhållare

  1. Den är verkligen jättefin.det kan jag verkligen intyga eftersom att jag har haft turen att se den på riktigt.Den är ännu vackrare då.Tur att jag också köpt en vinhållare som jag ska ge mig ikast med nån gång.
    Kram

  2. Den är helt bedårande elegant.
    Kram Anette

  3. Tjusigt!! Verkligen mycket fin!
    En liten fundering bara… Ska N:et verkligen vara åt det där hållet?? 😉

  4. Canan: Jag vände och vred på det där N:et ett par gånger och sen när jag var nöjd opponerade sig maken om att det satt fel så därför sitter det som det sitter för att maken ansåg att det var så det skulle sitta. 😀

  5. Annica H on said:

    Snyggt! En sån vinhållare måste jag npg skaffa! 🙂
    Kram Annica H

Kommentera

