Ett enkelt krya på dig kort

 Jag har gjort ett kort till en person som varit sjukskriven ett längre tag men som nu börjat jobba lite försiktigt. Det brunrandiga pappret är frånGraphic45 och det andra med ränder är från Dream Street Papers. Jag tycker det är rätt kul med tags då jag för inte så länge sedan upptäkt dessa. Lite sen i starten där.  ;o)  På denna har jag använt Distress Ink och med samma färg har jag stämplat blommotivet. Längst upp på tagsen har jag  satt svart tyll. Till blomman nere i högra hörnet har jag också använt tyll. Jag har tagit tre hydrangeablommor och klippt till en liten tyllbit mellan varje blomma. De andra blommorna är Primas små blommor och rosknoppar från Kort og Godt. Bling jag använt är självhäftande svarta och silver Rhinestenar.

Tyvärr glömde jag fota med kameran innan kortet gavs bort så ni får hålla till godo med ett mobilfoto.

Jag har också gjort två tags, ett i grönt och ett i brunt. A.T.C Collection foton som jag klippt isär text och bild, wellpapp och tyll.  Jag använt Distress Ink både att färga tagsen med och att stämpla med. Jag har även distressat  biden, texten och wellpappen.

Dessa kan man sedan använda till vad man vill, tex på kort eller om man altrar något.

Ha det gott!! Kramar  DT Carina

Single Post Navigation

One thought on “Ett enkelt krya på dig kort

  1. Vilket jättefint kort!! &
    Wow så snygga tagsen är, superfina!! 🙂
    Kramar från Lena

Kommentera

