Ett kort till en liten stjärna

Ett litet kort till en nyfödd stjärna.

 

Jag har använt mig av;

Bazzill cardstock

Dreamstreet Papers Lullaby – Little star

Stjärn charms

Svart ZigZag band

Stämpel från Inkido

Bling stenar

Turkost organza band med prickar

Lite blommor och en hjärtpin

Jag satte blingstenarna i en stjärnform som jag ritade svagt med blyerts först innan jag satt dit dem. Stjärn charmsen satte jag fast i bandet med små metallringar så de kunde dingla fritt. Några söta blommor, ett band och en pin; Klart!

Kram

DT Erika

Single Post Navigation

3 thoughts on “Ett kort till en liten stjärna

  1. Åh, vilket fin kort!
    Kram Lotta

  2. Wow så supersnyggt kort du har gjort! 🙂
    Kram Anette

  3. Jättesnyggt kort!Kul detalj med stjärnan gjord av blingstenar.

Kommentera

