Ett kort till en vän

Det blev ett kort även denna gång. Den här gången gjorde jag ett kort som passar att ge bort till en vän.

Materialet jag använt till detta kort är cardstock som bas, mönsterpapperna är  Dreem street Paper Sam – Woo-Ho och  Bo bunny Island Mist Dot.  Pappernas kanter är distressade med Distress ink Bundled sage. Trädet är gjort av cardstock och utstansat med en Martha Stewart stans, just denna stans finns inte i butikens utbud, men det finns massor med andra vackra stansar. Löven klippte jag till av orange tyll och för att piffa till det lite satte jag också dit blingstenar. Ugglorna är utklippta får ena sidan av Dreem Street Paper Sam – Woo-ho.  Texten som står på kortet har jag skrivit ut på datorn och för att det vita inte skulle bli så skarpt mot bakgrunden satte jag även här en bit tyll.

 Om ni vill se mer av mina alster så håll utkik här i bloggen i eftermiddag.

Kram DT Lotta

  

 

  

 

  

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ett kort till en vän

  1. Wow vilket härligt kort.Jag kan bara hålla med om att riktiga vänner inte växer på träd.Ha en skön helg!
    kram catharina

  2. Superläckert!! 🙂
    Kram Anette

Kommentera

