Min älskade man….

… lite galen  men gó ändå!

 Jag har använt mörkbrun cardstock och papper från Grafic45. I vänstra hörnet på fotografiet har jag klippt ut en text från Grafic45, the key to my heart. Även nyckelhålet är utklippt från det pappret. Uppe i vänstra hörnet har jag satt lite bling, blommor creme.  I det högra hörnet på fotografiet en metallfjäril i koppar. Längre ut i högra hörnet har jag mer fjärilar. Dessa har jag stansat ut i blad ur en psalmbok med hjälp av Martha Stewart . Sedan lite Sepia Accent 3D lack på., det har jag även lagt på nyckelhålet. Ett modeband brun lack längs höger sida på layouten. Och till sist en massa blommor, finns färiga mixpåsar att köpa hos Nettan. Jag har använt brun creme mix.

Ha en skön sommardag! Kramar DT Carina

Single Post Navigation

Kommentera

