Enkel Lo, men värt att minnas…

Detta papper heter ”remember this” och det tyckte jag passade utmärkt till detta, för jag vill verkligen komma ihåg det. =o)

Jag tror ni kan läsa själva vad det står på lappen…

Det är en mycket enkel lo, men allt behöver inte vara så detaljerat. Jag ville framhäva inbjudningskortet och då behövs inte mer, tycker jag i alla fall. Det är ju detta som är så underbart med denna hobby, det finns inget som är rätt och inget som är fel. ALLT är rätt bara DU tycker om det du har gjort.

Det enda jag egentligen lagt till är en pin och en brad, samt det lilla kortet som journalingen står på. Annars så är det bara ett papper.

Ha det gott kära bloggvänner och så hoppas jag vi ses på lördag den 12:e hos Nettan! =o)

Kram

DT Erika

Single Post Navigation

One thought on “Enkel Lo, men värt att minnas…

  1. Så sött 🙂
    Kram Anette

Kommentera

