Ett grattiskort till någon…

När jag gjort kortet klart så insåg jag att jag hade glömt att stämpla dit hälsningen. *suckar djupt*

Det var inget annat att göra än att plocka fram pennan och skriva för hand, men det blev rätt ok i alla fall. ;o)

En detaljbild på blomman:

Jag har använt:

Bazzill cardstock

Dreamstreet Papers

Tyll i illgrönt

Grönt glittrigt band

Blommor från Prima

Små blommor

Spellbinders dies

Svart penna

Brads

Jag hoppas ni har det bra i sommarvärmen (? som just nu lyser med sin frånvaro). Själv tycker jag det är liite kallt men det behöver inte bli mer än 5-7 grader varmare så är det perfekt. Alldeles lagom. ;o)

Ha det gott!

Kram DT Erika

Single Post Navigation

One thought on “Ett grattiskort till någon…

  1. Supersnyggt kort.
    Du skriver ju jättesnyggt ju 😉
    Kram Anette

Kommentera

