Återvinning av småbitar

Så var det min tur igen att blogga. Det är alltid lika roligt att få dela med mig av det jag skapat. Denna gång har jag skapat ett kort och dekorerat med småbitar som blivit över från andra projekt.

Materialet till basen av kortet är av cardstock, mönsterpapperet är DSP Art Nouveau – Muse, sedan färgade jag in ett vitt papper med  Distress ink Vintage Photo och stämplade med en kvist jag hade bland mina egna stämplar. Stämpeln  Magnolia Tilda With Cute Skirt  har  jag  färglagt med  Distress Ink Tumbled glassDistress Ink Victorian VelvetDistress ink Tattered Rose, Distress ink Vintage Photo och Distress Ink Pumice Stone.  Ovalerna är utskurna med två olika sorters spellbinders.

Vid ett senare tillfälle i sommar ska jag visa hur man gör dessa mönster med småbitar så håll utkik.

Kramar DT Lotta

Single Post Navigation

3 thoughts on “Återvinning av småbitar

  1. Tjusigt!!

  2. Wow vilken smartidè.Nu vet jag vad jag ska ha alla småslattar till!!!
    Supertack för det tipset.
    Kram

  3. Vilket underbart kort 🙂

Kommentera

