En gåva till gossen.

Jag har altrat en liten låda! Det blev en babypresent, med papper från Magnolia. ”Ramen”  i mitten är en gammal stämpel från Melissa Frances. Jag har använt Perfect Pearls på den så att den glimmar fint. Välkommen till världen är en stämpel från Inkido. Även spetsen kommer därifrån.

De söta napparna är en stämpel från Joanna Sheen.

Jag gjorde ett stafflikort ovanpå locket, med plats att skriva en personlig hälsning. De andra babystämplarna här, kommer även de från Joanna Sheen.

Här är insidan av lådan.

En liten hälsning i locket…

Och en liten gåva i botten…

Mönster till babyskor finns lite ”här och var” på nätet. Jag ville dock ha ett par pojkskor som var mer lika de som fanns när jag var liten… Jag hittade ingen mall som passade, så jag gjorde en egen efter bästa förmåga. Så här blev resultatet av det. 

Nu väntar jag bara på att någon skall få en liten gosse!… 🙂

Kram DT Annica H

Single Post Navigation

2 thoughts on “En gåva till gossen.

  1. Vilken underbar present, och så söta skor.
    Jag önskar att jag var gravid med en son just nu *fniss*
    Kram Anette

  2. herregud vad duktig du är!!!

Kommentera

