När storfiskar’n talar om…

…hur stora fiskar han får så skarvar han som han vill. Då räcker armarna inte till…. Som Thore Skogman sjöng en gång i tiden.

Jag har gjort ett kort till just denne storfiskare. ;o)

Jag har använt Bazzill som stomme och Dream Street papers är de mönstrade pappren ifrån.

Nätet gjorde jag av vit tyll. Fiskekrokarna är äkta vara, men jag slipade ner spetsen innan jag satte fast dem på fiskelinan. Texten har jag skrivit med min Dymo.

Fiskaren kommer från Vilda stamps och jag tycker han är superkväsig. ;o)

Svart Zigzag band och sen lite små pärlor från mina gömmor. Klart!

Ha det gott i värmen, som jag hoppas håller i sig för alla som har semester.

Själv skulle jag önska att det blev liiite svalare. ;o)

Kram DT Erika

Single Post Navigation

One thought on “När storfiskar’n talar om…

  1. Så cooolt kort.
    Helt utmärkt till en fiskare!
    Ha en bra dag.
    Kram Anette

Kommentera

