Ett litet kort i ganska så murriga färger.

Hej på er!

Jag hoppas ni mår bra så här i början av hösten.
Jag kände att jag blev lite inspirerad av höstens alla vackra färger trots att de ännu inte kommit fram.

Jag har använt mig av papper från Dream Street, Bazzill cardstock, ett litet skimrande band, pärlfloss, halvpärlor, en av Martha Stewarts punchar, rosor och så en av Magnolia diesen.

Tagen är stämplad och infärgad med Distress ink, likaså är Magnolia löven.

Jag hoppas ni får en trevlig fortsättning på dagen.

Kram DT Erika

Single Post Navigation

4 thoughts on “Ett litet kort i ganska så murriga färger.

  1. Vilket höstigt och tjusigt kort 😀
    Jag älskar höst!!!

  2. Jättefint! Åh vad jag gillar hösten! 🙂
    Kram

  3. Vilket härligt höstkort!! 🙂
    Kram Lena

  4. Underbart läckert kort 😉

Kommentera

