Kort

Här kommer ännu ett kort från mig.

Till kortstomen använde jag en grå cardstock. Mönsterpapperna är  DSP Carrinna Rose – Callidoria Butter Rose och  DCWV Mariposa Butterfly Border with Gold Glitter. Callidoria Butter Rose papperet använde jag under vintagebilden också, men jag embossade den med en embossingfolder från Cuttlebug. Stansade med Martha Stewart Edge Punch – Arch Lattice och dekorerade kortet med blingblommor, blad som är stansade med stans från Nellie Snellen och stickles.

Kram DT Lotta

Single Post Navigation

4 thoughts on “Kort

  1. Snyggt! Höstens kulörer och allt!
    Kram

  2. Vilket vackert kort!! 🙂
    Kram Lena

  3. Så underbart kort, jag bara älskar den fina vintage bilden!

  4. Vilket snyggt kort! 🙂
    Kram Anette

Kommentera

