Tavla

Ett av mina evighetsprojekt är att scrappa min och makens bröllopsresa till Rom. Bilden jag använde kändes fel att gömma bort i ett album utan jag ville göra något mer med den så jag gjorde en tavla.

Målade den minsta storleken av målarduk som finns i shopen med cracklepaint. Använde mönsterpapper Kaisercraft Old World – Northern Star och metalldekorationer. Har inte använt så mycket dekorationer på detta alster för att inte bilden skulle försvinna eftersom den i sig är en dekoration.

Kram DT Lotta

Single Post Navigation

3 thoughts on “Tavla

  1. Wow vilken underbar tavla.
    Kram Anette

  2. Superfin tavla!Jag har ju faktiskt haft turen att få se den på riktigt.Och jag kan lova att den då är ännu vackrare.För då kommer nämligen alla fina färger mer till sin rätta.
    Stor kram

  3. ÅÅåh så fiiin 😀

Kommentera

