Årets första julkort…

…. gjorde jag igår på pysselträffen hos Nettan. En annorlunda vikning eftersom jag är lite less på ”vanlig” vikning. Jag har använt brun cardstock och BoBunnys underbar röda papper (som är grön och fin på baksidan). God Jul och Gott Nytt År är en lånad stämpel som jag stämplade på beige cardstock. Till kanterna  på det beige pappret har jag använt Vintage photo Distress Ink.

Denna bild är från Graphic45 som jag har rivt och knölat ihop.

Blomma och blad är Magnolia Dies som jag blev så förtjust i. Bladen såldes slut igårkväll, men det kommer in nya.

Ha det gott alla pysslare!

Kram DT Carina

 

Single Post Navigation

3 thoughts on “Årets första julkort…

  1. Kortet blev ju så coolt. Älskar verkligen den där diesen och papperna.

  2. ÅÅÅh så fint 😀

  3. Ett jättefint julkort!! 🙂
    Det har såå fint motiv också.
    Kramar från Lena

Kommentera

