Ett kort med annorlunda vikning

Jag har gjort ett annorlunda kort i lila. Det är kanske inte min färg men andra kan ju tycka om den. Det papper som är lila är Ladybug, piece of cake och det som är grått är Ladybug, shades of grey. Båda är Inkidos underbara papper. Haddenäran har jag skrivit ut på datorn, bladen är Magnolia Dies.  Blommorna har jag gjort av två Hydreangea som jag satt ihop och vikt blombladen åt olika håll.  Stickles såklart på det mesta.

När man tar bort det som håller ihop kortet kan det vecklas upp och hälsningen skrivs inuti. Där har jag använt Spellbinders för att få den form jag vill och till kanterna har jag använt Distress Ink.

Det var en annorlunda vikning. ha en fortsatt bra dag!

Kramar DT Carina

 

 

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ett kort med annorlunda vikning

  1. Vilken vackert kort, och vilken läcker vikning 🙂
    Kram Anette

  2. Kul att se min vikning här 🙂
    Kram Tesa

Kommentera

