Pysselgumman maraton- Lottas alster

Det kommer några inlägg med alster under dagen som är gjorda av dessa härliga papper.
Samtidigt kommer det att vara en kommentars utlottning så gå in och kommentera på inläggen. Ju fler kommentarer dessto större chans att vinna. Denna utlottning håller på till den 11/11.

Här kommer mina bidrag till detta fantastiksa maraton av Pysselgummans underbara julpapper.

Fösta alstret är en tändsticksask.

Gjorde ett presentkortskuvert i samma papper som tändsticksasken.

Sist men inte minnst bjuder jag på en korg fylld med massa mumsigt godis.

Kram DT Lotta

Single Post Navigation

20 thoughts on “Pysselgumman maraton- Lottas alster

  1. WOW! Vilken läcker tändstickask! Jag gillar den fina kransen på den 🙂

  2. underbart jobb Lotta!

  3. dom är ju bara helt underbara dessa papper *ler*
    Bra jobbat, många snygga alster

  4. Wow vilka fina alster.Papperen är ju också helt underbara.tur att jag har lagt på mig ett litet lager;)
    Kram på dig!

  5. Gud vad snygg tändsticksask. Kransen var ju bara så finurligt gjord, kännde jag bara måste införskaffa den stansen efter att ha sett ditt alster hihi.

    Kram! / Isadory

  6. Superfin tändsticksask. Gillar kransen. Dina övriga alster är lika snygga dom.

  7. Tändsticksasken med kransen var verkligen söt

  8. Wow så fina. Älskade den vackra kransen.

  9. Så snygg tändsticksasken blev!! Har inte dekorerat mina än…Och en flätad korg, har gjort ett hjärta 0ch bara av det höll jag på att bli knäpp… Kramen

  10. Vilken frän tändsticksask!!! Och jag säger då bara … Mmmm… för godiskorgen 🙂

    Kvällskramar // Kikki

  11. Mollame on said:

    Å dessa papper gillar jag. Den flätade korgen är ju underbar. Även jag gillar kransen på tändsticksasken.

  12. Gillar papperet med noter på!

    Snygga askar också!

    Charlotta

  13. Vackra alster med vackra papper 🙂

  14. Superfin tändsticksask! Kransen är för söt!

  15. Mycket snyggt som skapats av dig Lotta. Finfina tändsticksaskar!

  16. jättesnygg tändsticksask.Jag gillar verkligen den otroligt söta bilden som du använt på asken.Jag har ju också köpt dessa askar men har inte hunnit att dekorera dem alls ännu men det kommer nog så småningom…
    Den som väntar på nåt gott ….
    väntar aldrig förlänge sägs det ju eller hur var det nu;-)
    Vi se på lördag!
    Många kramar

  17. Jättesnyggt alltihop! gillar tändsticksasken.

  18. En härligt gammeldags känsla får man av din korg, jätte fin!
    Kransen var hel läcker.. 🙂
    Stora Kramen!

  19. Katarina K on said:

    Finfina alster du gjort! Gillar kransen på tändsticksasken, den ska jag lägga på minnet! Tack för inspirationen!

  20. (nämen kolla! Så fantastiskt fint, så läckert med flätningen!)

Kommentera

