Blue, blue Christmas…

för att travestera ”The King” Elvis P. ;o)

Jag fick ju ett gäng underbara blå papper från Nettan sist. Jag älskar blått!!

Pappren kom från Sandylion och är helt ljuvliga. Passa på att handla dem medan de finns kvar!

Jag har gjort ett kort med pappren och Bazzill cardstock, MS punchar, bling och en stämpel från Lily of the Valley. Jag har färglagt mitt motiv med Distresser på akvarellpapper.

Håll till godo kära vänner för här är kortet.

Så här ser kortet ut när man vikt ut det.

Textstämplarna kommer från Inkido och Reprint.

Detta var allt för mig denna gång.

Ha det gott och blås inte bort idag!

Kram DT Erika

Single Post Navigation

11 thoughts on “Blue, blue Christmas…

  1. Så snyggt med ett blått julkort…. Gillar vikningen också. Måste prova på det.

    Kram // Kikki

  2. Julesnö stämplen var ju bara fantastiskt vacker.
    Mycket fint kort.

    Kram Isadory

  3. Vilket underbart fint kort! Jag gillar verkligen blåa julkort! Och stjärnor! 😉 Förra året var de flesta av mina julkort blåa 😉

  4. Åh, så fin, har den stämpeln jag med och hade inte ens tänkt på att man kunde ha glittret i en annan färg än grönt. 😉
    Kram Lotta

  5. Oh MY vad söööt – vill GENAST ha en sådan stämpel!!!

  6. supersnyggt med blått julkort.Man kan riktigt känna kylan och snön när man ser ditt vackra kort.
    Kramen

  7. fantastiska papper och suverän färgläggning

  8. Vilka snygga vinterpapper i blått!!!

    Annars tycker jag det kommit dåligt med snöflingor i butikerna hittills!

    Vad har du använt till halsduken / glittret alltså?

    La Vikinga

  9. Katarina K on said:

    Snyggt kort Erika! Härlig vikning, det kanske jag måste testa någon gång. Du har verkligen fått kläm på distresserna – jag tror jag måste gå kurs hos dig! 🙂
    Kram!

  10. Jätte fint kort med underbara nyanser och detaljer.
    Vikningen var läcker! Måste testa!
    Kramen.

  11. Jag är inte så förtjust i blått, men detta var riktigt fint!!! Kanske man kan börja gilla den färgen… Gillar Nallen och alla stjärnorna… Kram

Kommentera

