Beauty.

Här är min senaste skapelse med de underbara Sandylion pappren jag fick av Nettan senast.

Detta papper skulle jag kunna ha i määäääängder hemma. Jag älskar det!!

Jag älskar även vår lilla skruffa Nice även om hon bara har tre hjärnceller. M, A och T.

Jag har bara använt Bazzill cardstock och min MS punch och lite bling stenar. Jag tycker pappret i sig är så vackert så det inte behövs mer.

Jag ber om ursäkt för blixtblänket på fotot!

Kram

DT Erika

Single Post Navigation

2 thoughts on “Beauty.

  1. Åh, va snygg, både Lo:n och hunden.
    Kram Lotta

  2. Fotot är fantastiskt fint och pappret också. Tillsammans gör det att du har satsat helt rätt, inte så mycket dekosar utan låta skönheterna tala för sig själva! Snyyyyggt!!!

    Vill också passa på att tacka så jättemycket för vinsten, som landade i min brevlåda idag. Nä, det gjorde den ju inte alls, jag fick hämta ut den eftersom det var så stort. Såååååå många underbara papper och jättefina dekorationer!!! Jag bugar och tackar allra ödmjukast! Verkligen en generöst tilltagen vinst som jag kommer att ha väldigt stor glädje av nu i juletider! TACK!!!

Kommentera

