Adventsfint

I år ville jag ha andra adventsljus. Jag har sett på Ica Maxi block ljus med siffror på. Sedan såg jag någonstans i någon blogg att man kan ju faktiskt dekorera ljusen själv med olika papper och dekorationer. Pappret på ljuset är Maja Designs ”Hos mormor”.

 

Blomman är Magnolias Doily Flowers och bladen är också Magnolias Bon Voyge Foliage, båda är utstansat i Bo Bunnys Noel Traditions papper. Ena sidan är röd och den andra är grön.

Blommor och chalms har jag använt till alla ljusen.

Vissa av blommorna har jag duttat på Distress Ink för att få lite mer färg på dom.  Även på kanterna på pappret har jag använt Distresserna.

 

Nu pryder dom mitt köksbord.

Kramar DT Carina

Single Post Navigation

Kommentera

