Ett hjärta i juletid

Jag har flätat ett hjärta av papper från Grafic45 som jag sedan klistrade på en brun cardstock med en vikning på ena sidan så att det blev ett kort att skriva . Jag har gort en rosett av rött organzaband. Den röda stora blomman är gjord av två stycken Hydrangea med en brads i mitten. Rosor och liljor från Prima som jag satt stickles på.  Bladen har jag punchat ut med en lånad punch. Tycker att dessa löv passar så bra i juletid. God Jul har jag stämplat med en gammal stämpel jag hade liggandes i en låda. Men det finns många fina stämplar i butiken!

Jag hoppas ni får en riktigt skön jul utan förkylningar. Det är mycket sånt nu har jag märkt. Ha det gott!!

DT Carina

Single Post Navigation

Kommentera

