70 år och färgglad

Jag gillar att göra kort med annorlunda vikningar. Här kommer ett exempel:

Jag fick en beställning på ett kort till en man som skulle fylla 70 år och det skulle var färgglatt. Letade bland mina spillbitar och hittade dessa papper. Hans namn är foam bokstäver som jag också hittade i mina gömmor. Jag glömde fotografera hur det ser ut när man öppnar det innan jag levererade kortet. Det är ett dubblet kort som man kan skriva något i, vikningen är uppe och nere på sjuan. Jag tycker att det oftast är svårt att göra kort till män/killar. Kanske för att jag gillar att dekorera med många blommor och mycket bling.

Ha en bra dag!!

Single Post Navigation

2 thoughts on “70 år och färgglad

  1. Åh vilket supersnyggt kort, väldigt läckert!! 🙂
    Kramar från Lena

  2. Härligt kort 🙂

Kommentera

