Glad Påsk!

Jag ska erkänna att jag satte i mig hela chipsburken alldeles själv redan nu på en gång. När den väl var tom och stod på bordet framför mig så fick jag för mig att den vore kul att altra till ett annorlunda påskägg. Så det är vad jag har gjort. =o)

 Pion pappren är ju sååå underbaart vaaackra! De måste ni köpa och  framför allt använda!

Så här är nu min f.d. chipsburk.

Det blev en liten korsettsnörning på baksidan. ;o)

Vän av ordning undrar säkert var locket tagit vägen och ärligt talat så undrar jag det också. Jag misstänker att jag lagt det på ett av mina många ”bra” ställen, ställen jag sedan glömmer bort….. Suck!

Jag hoppas att ni fått någon inspiration av mitt alster.

Kram

Inspiratös Erika

Single Post Navigation

7 thoughts on “Glad Påsk!

  1. Den blev jättefin, Erika! 🙂

  2. Smart idé att använda tomma chipsburkar.
    Det har ju ätits en del sånna här i vår familj.
    Tyvärr så har jag slängt alla.Det måste bli ändring på det.
    Här ska skapas.
    Tack för tipset!

  3. evalena on said:

    Fin burk

  4. Häftig ide om ett anoorlunda ägg! Blev verkligen super fint! Gillar verkligen när man kan ta vara på sånt man annars skulle ha slängt!!!

  5. Ulrika on said:

    Fin burk, använde just den spetsen på en egen pringlesburk i somras. Och lösningen på det försvunna locket – ät en burk till. 😉

  6. Vad smart Ulrika!! Klart jag ska äta upp en till bara för att få locket till denna! =o)
    Det måste väl räknas som giltigt skäl att äta chips mitt i veckan??

    Kram
    Erika

  7. Anneli on said:

    Vilken bra ide! Jag gillade verkligen korsett snörningen, pricken över i :=)

Kommentera

