En liten karamell

Jag har gort en karamell att ge bort ett par hemstickade sockar i till min syster. Tyvärr rymdes bara ena socken så den andra fick hon senare när hon hade öppnat paketet. Till denna har jag använt papper från Fancy Pants, gillar denna med rutor i blått och brunt.  Haddenäran har jag skrivit ut på datorn.  Den stora blomman har jag stämplat  på med Distresserna. Bladen är från Magnolia, användbara till mycket. Och jag som inte gillar blått (inte när det är bara blått) fick leta ett tag innan jag hittade band som passade.

Önskar er en trevlig helg! Här blir det pyssel hos Nettan på lördag, trevligt trevligt!

Single Post Navigation

2 thoughts on “En liten karamell

  1. Super fin 🙂

    Kram Gurkiss

  2. Supersnygg 🙂

Kommentera

