3D Tavla

Hejsan alla kära besökare!

Idag fick jag hem underbara 3d ramar och jag kände att jag bara måste göra en tavla redan ikväll så att jag kan visa upp vad man kan göra för roligt med dem 🙂

Jag bestämde mig för att göra en tavla med ett foto av min älskade pappa som jag saknar så otroligt mycket.

Det blev ett foto från den tiden då han var riktigt ung – en snygging 😉

Jag målade ramen med akrylfärg och sedan började det roliga – att dekorera den.

Det blev papper i olika färger och former, lite spets, blommor – de underbara små rosorna, metalldekorationer och Tassels.

Här är tavlan fotad liggande, så man ska kunna se djupet i tavlan.

Nu fotade jag den snett uppifrån, bara för att ni ska få se den från alla håll och kanter 🙂

En detaljbild: Med ett gäng metalldelar.

En detalbild: Med blommor, de små rosorna som jag älskar att skapa med.

Jag hoppas att även ni ska börja skapa i dessa roliga 3d ramar, det finns många olika sätta att skapa och leka med dem.

Tack för titten

Kram Anette

Så här ser ramen ut innan man börjar altra den.

Single Post Navigation

5 thoughts on “3D Tavla

  1. Jättefint! Men hur ser ramen ut innan man börjar leka med den? =)

  2. Katarina on said:

    Oroligt fint! Måste besöka butiken igen för att inhandla läckra ramar. Men butiken är ju rena paradiset så… 😉

  3. Ramen finns i vår webshop.
    http://scrapbooking4you.se/product_info.php/products_id/9484
    Det är verkligen roligt att jobba med den 🙂
    Jag tycker att du ska prova du också Anna.

  4. Tack så mycket Katarina för dina ord, det värmer 🙂
    Kram Anette

  5. Pingback: 3d tavlor | Svenska Tavlor

Kommentera

