Krya på dig

Hej

Det är ju inte så kul att vara sjuk, men eftersom vi inte kan styra och bestämma sånt så händer det ju titt och tätt att vi eller våra nära och kära blir sjuka.

Då kan det vara trevlig att få ett lite krya på dig kort från en vän.

Därför har jag gjort ett sånt kort som jag kan skicka till en sjuk kompis någon dag.

Försök nu att inte bli sjuk denna höst – vinter, för det kan bli alldeles för långdraget och trist.

Jag ska satsa på att hålla mig frisk och kry, men om jag klarar det återstår att se. 😉

Ha det gott mina pysslande vänner.

Tack för att ni kommer och besöker vår blogg, det ger glädje då kylan tränger sig på.

Kram Anette

Single Post Navigation

Kommentera

