Ett par sommarskor mitt i vintern

Hej mina vänner.

Jag har inte blivit tokig som skapar ett par sommarskor så här mitt i vintern och kylan.

Har helt enkelt alltid varit lite tokig 😉 🙂

Vi har ju blivit återförsäljare för den underbara cameon, och det är hur mycket som helst man kan skapa med den.

Det är en klok investering för er som är sugna på en sån här maskin.

Dessa skor har jag tidigare ritat ut mönster på, men nu ber jag min cameo att snällt skriva ut den och sedan behöver jag bara limma ihop skorna och dekorera dem.

Hur enkelt som helst 😉

Så här blev resultetet denna gång.

Bara för att det är så enkelt och roligt att skriva ut mallar med cameon så har jag gjort fler skor, men dessa får ni kanske se en annan dag 🙂

Var rädda om er och njut av livet.

Kramar Anette

Single Post Navigation

One thought on “Ett par sommarskor mitt i vintern

  1. herregud, jag vill också ha en sådan maskin! Supersöta skor – perfa att ha till dop =)

Kommentera

