En gåva till en nyfödd son.

Här har jag gjort en gåva till en nyfödd liten gosse.  Papper från Pion Designs -Minnenas Atelje. Skorna på locket har jag gjort efter en egen mall. Om du vill ha den, så hittar du den här. Det mesta av dekorationerna på denna kommer från papperen i serien. Övriga dekorationer kommer från Prima och Inkido.

Jag har tagit en hel del bilder av denna. För att inte tråka ut dig, så lade jag dem i ett bildspel. ☺

Detta bildspel kräver JavaScript.

Tack för titten! ♥

Single Post Navigation

3 thoughts on “En gåva till en nyfödd son.

  1. Herre gud så underbart vackert. Jag bara sitter och gapar av förtjusning.
    Om jag skaffar mig en son till får jag en sån här fin present av dig då? 🙂
    Kram Anette

  2. Det är så fint så jag är bara tvungen att gå hit och titta igen ❤

  3. Du är ju för söt! 🙂 Självklart blir det en gåva till dig, om familjen blir större! 🙂

Kommentera

