Vi närmar oss julen

…med stormsteg!
Och visst har ni anält er till Nettans julfest nu på lördag?!
Det har jag, och det ska bli så skönt att få bara sitta ned och pyssla och umgås med härliga vänner!

Idag tänkte jag bjuda på ett shakerkort.

Papperen är från Pion design och är en av mina favoriter.
Jag har dekorerat med lite gasbinda, rosor och en Magnolia swirl.
Tagen har jag gjort själv, med hjälp av mina spellbinders.
Inuti shakerkortet har jag små micropärlor, och lite större pärlor från Dollarstore.

Ha en underbar dag i kylan 😀

Single Post Navigation

Kommentera

