Skisstävling januari 2012

Gör en layout eller ett kort efter denna skiss,

och var med och tävla om ett presentkort hos Nettans Scrapbooking4you på 250kr.

Du får vända och vrida på skissen om du vill, men man ska kunna se att du inspirerats av skissen i allafall.

Tolka den som du själv vill, det behöver alltså  inte vara en exakt kopia efter detta, utan du tolkar den fritt.

Jag vill ha ditt/dina tävlingsbidrag senast den 31/1 kl 23.59

Skicka ditt bidrag  till min mail nettan@scrapbooking4you.se så kommer jag att ladda upp den här i bloggen på tisdagar och torsdagar.

Du får alltså skicka in fler än ett bidrag om du vill det – så skapa nu allt vad du hinner så kanske du kan tävla med fler än ett alster denna månad.

Du har ju alltså möjlighet att vinna ett presentkort på 250kr på Nettans Scrapbooking4you.

Lycka till!

Kram Anette

Single Post Navigation

5 thoughts on “Skisstävling januari 2012

  1. Häftig skiss, det klart jag ska tävla, man vill ju vinna presentkort hos världens bästa scrapaffär 🙂

  2. Aha, kul! Ska nog ta och se om jag kan få ihop nåt =) Jag var faktiskt ute efter lite inspiration, så detta var nog precis vad jag behövde!

  3. Trevlig skiss, den fastnade jag för,
    så ett kort ligger klart i min blogg
    plus att jag har mailat bild till dig 🙂
    http://olsi.blogg.se/2012/january/tva-kort-i-rosa.html#comment
    Ha det gott! // Lisa

  4. Pingback: Bidrag till januariutmaningen hos Scrapbooking4you – DarkSideDesign

  5. Pingback: Skisstävling hos Nettan « Bitz n picez

Kommentera

