Eiffeltornet finns i Vännäsby

Hejsan alla glada.

Visste ni att Eiffeltornet numera står i Vännsäby och är mycket vackrare än då det stod i Paris? 🙂

Det är vår nya inspiratös Ulrica som ordnat detta, så jag tycker att ni ska bege er hit till Vännäsby för att få se detta torn på nära håll 😉

Visst är det färggrannare än det här som finns i Paris?

Här ser ni resultatet.

Ulrica har skapat ett mycket annorlunda grattiskort till någon som fyller 50 år

bild

Vi ser fram emot kommande alster av Ulrica.

Ha en fin söndag.

Kram Anette

Single Post Navigation

5 thoughts on “Eiffeltornet finns i Vännäsby

  1. Läckert

  2. Superfint! Me like!

  3. C’est tres beau Ulrika!!

    Om jag nu ska gräva djupt i min urgamla skolfranska…. Inte ens säker på att det blev rätt heller…

    Jag hoppas och tror att du kommer att trivas i Nettans glada gäng!

    Kram
    Erika

  4. Va häftigt! den är super fin.

  5. Väldigt fint!
    Har själv prövat göra ett! Kolla gärna in på bloggen för att se mitt eiffeltorn!
    Inte lika fint som Ulricas men 😛

    Kram
    Nicole

Kommentera

