2 Lo:s

Som mamma till tonåringar så blir jag ibland avundsjuk på alla som har bebisar att scrappa om för det finns ju så många fina papper som passar till småttingar bla papperna från papermaze  men inte en endaste liten bebis har jag i min närhet just nu så jag sökte i gömmorna och hittade kort på mina då dom var små Tyvärr är det lite svårfotat i norrland för tillfället våra få timmar med sol mitt på dagen infinner sig inte alltid så jag ber om ursäkt för att bilderna är lite mörka.

Som ni ser använder jag  inte så mycket dekorationer jag tycker papermazes papper i sig är så fina att det inte behövs så mycket mer dekoratiner än deras papper och mina vackra barn 🙂

Ha en underbar helg

/Ulrica

Single Post Navigation

Kommentera

