Utedass

Ni får tro att jag är knäpp om ni vill men här kommer ännu en ide som jag snott från boken om pepparkakshus

Detta bildspel kräver JavaScript.

Känns väll helt rätt med ett utedass till nån som tycker det är skittrist att fylla år 😉 jag har fejkat ålder på mitt bygge så inte födelsedagsbarnet råkar se det i förtid och förstå.  Innuti ser ni en mini magnoliastämpel jag tyckter det ser ut som hon sitter där på kanten och dinglar med benen  jag har använt samma Basic Grey papper till dasset som jag använde till gökuret.

Det kommer nog fler byggen bla har jag en fyr som väntar på att bli färdig å jag vet att jag är småknäpp men de bjuder jag på.

Single Post Navigation

One thought on “Utedass

  1. Himla kul idé!

Kommentera

