Julkort till mina äldsta barn

Jag skapade julkort till mina 2 äldsta barn som flyttat hemifrån.

Eftersom de båda gillar rätt – svart och vitt, så blev det med så klart med dessa färger.

Sonen gillar dödskallar, och dottern gillar Betty Boop, så jag köpte dessa coola metalldekorationer från en smyckesbutik för att göra lite häftiga och enkla julkort till dem. 🙂

Tanken var att de kunde ta loss metalldekorationen för att använda den till något om de känner för det 😉

Ramarna är gjorda med Nellie Snellen dies, och sedan har jag bara använt mig av svart cardstock och mönstrat julpapper.

Enkla med omtyckta, och det är ju det som känns roligt, att det blir uppskattade av de som får dem 😉

Ha en underbar dag.

Kram

Single Post Navigation

Kommentera

