Känner mig nostalgisk

Sökt upp gamla bilder på mina barn och känner mig lite smånostalgisk då jag inser att dottern fyller 18år i år och det var ett tag sedan det bara var prickiga hundar som gällde

Papperet kommer från Papermaze och för första gången har jag testat washi tape även om rullarna funnits i mina gömmor länge

Tidigare hade jag svårt att skriva på mina LO:s jag har ingen jätte snygg handstil och stavar som en kratta och tyckte datautskrivet var så mycket finare, tills jag insåg att det är minnen till mina barn jag gör och som deras barn ska ta del av och då blev det lättare även om jag fortfarande skriver som en kratta och stavar minst lika illa så lämnar jag en bit av mig på papperet och det kanske är ännu viktigare nu när allt skrivs på datorn.

jag började ju med scrapboking på riktigt 2001 och då var mina barn 8 och 7 år och av någon anledning har jag sällan skapat av de äldre bilderna de nya kändes väll roligare men nu har vi nostalgitime här och gamla bilder har åkt fram som då sonen slutade första klass

Papperna är från Papermaze dom är så härligt glada i färg och mönster att dom verkligen passar som bakgrund till mina barn

Ni får en till för jag är i en väldig kreativ period just nu så alstren bara bubblar fram vilket är härligt men jag vet att de brukar gå upp och ned på den fronten, papperna kommer ännu en gång från Papermaze och jag har även återupptäckt mina Nellie Snellen dies

passade även på att göra av med lite bokstäver för som vanligt är det ju alltid vissa bokstäver som försvinner först men jag valde alfabet efter vad jag hade kvar och blev nöjd med resultatet

Single Post Navigation

One thought on “Känner mig nostalgisk

  1. Så mycket underbart du har skapat – Me Like!
    Kram Anette

Kommentera

