Längtar till sommaren

Har gjort ännu ett ”pepparkakshus” i papper denna gång en fyr jag har valt att inte dekorera alls än så länge vet inte om det kommer nån blomma eller nått men just nu har jag inte riktigt bestämt mig då jag inte riktigt vet om det ska vara ett kort eller en lampa

tror den skulle vara fin som lampa i ett barnrum men då måste man hitta en lampa som inte blir varm, men jag tror den skulle ge ett behagligt sken. Nån i umeåtrakten som är sugen på en fyr så Hojta så kan vi nog fixa det

papperna heter passande nog sommartider och just nu då i alla fall jag har massa snö utanför fönstret känns sommaren ganska långt borta så då kan man alltid dröma sig bort till värmen igen.

Single Post Navigation

One thought on “Längtar till sommaren

  1. Så läcker, jag längtar också till sommaren och havet nu 🙂
    Kram Anette

Kommentera

