Presentation av Inger

Hej

Jag heter Inger Elise Hjelm och är en glad Norska på 45 år som flyttade till Sverige 1990.
Jag är en mycket stolt mamma till en dotter på 21 år och en son på 25 år, sedan så är jag också en mycket stolt farmor till en underbar liten tös på 4 år.

Jag ”älskar” att pyssla och har alltid hållit på med någon form av pyssel. Har målat på glas, hållit på med torkade blommor och annat smått och gott.

Jag började pyssla med Scrapbooking av en tillfällighet och det var så att en mycket god vän av mig anmälde oss på en Scrapbooking kurs för LO.
LO är inte min stärka sida tycker jag själv men denna kurs öppnade dörren för att upptacka mycket annat inom Scrapbooking och sedan detta så har jag varit totalt fast och såld på allt som har med denna underbara hobby att göra.

Jag har fått lärt mig så otroligt mycket men det bästa med denna hobby är ”alla underbara människor” som jag har haft turen att få lära känna. Det är genom min blogg, på pyssel träffar och andra evenemang som jag har varit på. Det är helt otroligt hur mycket glädje, vänskap, omsorg, omtanke, inspiration och annat som jag har fått med mig långs vägen och det är något som jag är ”mycket tacksam för ”.

Vet inte om jag har någon speciell stil tycker om att prova på allt möjligt.
Men något som kännemärkes mig är nog att jag älskar blommor och att göra blom dekorationer på mina alster.

Jag är mycket stolt och glad över att får vara en del av Nettan´s Scrapbooking Team och hoppas att jag kan bidra med lite tips och inspiration till er som hälsar på i bloggen.

Min personliga blogg hittar du här:
http://scrappingmedinger.blogg.se   Jag går också under ”Lilla Pyssel Inger”.

Ha det bäst och hoppas att vi ses 🙂

Kram

Single Post Navigation

7 thoughts on “Presentation av Inger

  1. Välkommen till vårat härliga gäng

  2. Välkommen Inger! 🙂

  3. TUSEN TUSEN TACK snälla Ulrica och Annica 🙂 Är så tacksam och glad att jag får vara med och ser fram i mot att träffas och göra saker tillsammans 🙂

  4. Grattis Nettan och DT-teamet till en fantastiskt trevlig tjej! Utöver det otroligt duktig också!

    Kram, Fia

  5. Välkommen!

  6. Välkommen till vårt gäng underbara du.
    Kram Anette

  7. STORT TACK snälla Fia för dom orden så gulligt och snällt av dig:)

    TACK SÅ MYCKET Anette att jag får vara en del av detta underbara gäng är så TACKSAM och GLAD:)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger 🙂

Kommentera

