Ett kort

Nu har jag äntligen gått skolan klart och har tid att pyssla mer (hoppas jag 😉 )
Jag har gjort ett kort till en vän, och såklart färglagt med Promarkers på Letrasets egna papper 270 gr.
Båda finns i shoppen (jag vet att Letraset papperet tog slut under promarkerkursen, men Nettan får snart in dem igen!)

Papperen är Magnolia, likaså stämpeln som jag föll handlöst för!
Helt underbart vacker är den!!

Närbild på målningen.
Promarkers är inte alls svåra att måla med, utan tvärtom lätta att få snygga,
det tar ett par målningar så har de flesta kommit på hur de ska göra.
På kursen så syntes det stor skillnad mellan de första motiven som målades och de sista.

Ha en underbar söndag!
Nu ska jag gå och fortsätta med mitt pyssel!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Ett kort

  1. Vilket gulligt underbart kort älskar färgerna och detaljerna:)
    Stämpelmotivet är urgulligt:) Skulle önska att jag kunde färglägga så snyggt suck !!
    Kram 🙂

  2. den kändes lite härligt vårlig precis vad jag behövde nu kände jag, jag blir så glad av dina målade motiv dom är så levande.

  3. Sicken sötnos! 🙂 Såååå synd att jag missade färgläggningskursen! Annars kanske jag åxå kunde måla så där fint?! 😉

  4. Vad fint kort Camilla.
    Jag önskar att jag kunde måla så där fint.
    Men jag ska minsann träna och träna så kanske jag blir rätt så duktig alla fall.
    Du var en duktig lärare på målarkursen 🙂
    Kram Anette

Kommentera

